۱۳۸۹ اسفند ۳, سه‌شنبه

شیخ عزیز شجاعت را برایمان معنا کردی ... ایمان داشته باش تنهایت نمی گذاریم

لقب شجاع را نثارت کردیم چرا که باور داشتیم شجاعتت را .شعار کروبی بت شکن بت بزرگ رو بشکن را سر دادیم چرا که می دانستیم در کنارمان خواهی ایستاد.اینک که این حرامیان تاریخ به خانه ات یورش آوردند و در خانه حبست کردند .فرزند و عروست را بازداشت کردند.تنهایت نخواهیم گذاشت.
شیخ شجاع همان سان که تا کنون ایستاده ای زین پس نیز بایست تا ایستادنت کودتاچیان زبون را به خواری و پستی بیشتری بیافکند.آنان که حماسه حضور 25 بهمن همه وجوشان را زیر قدوم ملت له کرد اینک دیوانه وار به سراغت آمدند تا زخم حاصله از این حضور را این چنین تسکین کنند

۴ نظر:

  1. خدای بزرگ از شر حرامیان حفظش نماید و به خانوادهاش صبر عطا کرده و ما نیز همراه و دعا گویت.

    پاسخحذف
  2. اين بابا كه فقط خريت و التماس به بيگانگان و ريختن آبروي كشور در نزد ديگران را اشاعه داد. بدا به حال شما پيروانش.

    پاسخحذف
  3. ای ناشناس دوم. برات متاسفم که کاملا نشون میده عجب خوب مغزت رو شستشو دادن. آبروی نظام رو برده؟ چرا از اونایی نمیگی که بهشون تجاوز شد در زندان؟ فکر آبروی کشوری؟ تو اصلا میفهمی آبرو چیه؟ قول میدم سنت خیلی کمه که اینجوری حرف میزنی. مطمئنم وقتی بزرگ شدی و عقلت کامل شد و اون شستشوییها از مغزن بیرون رفت بالاخره میتونی واقعیت رو از خیالبافی تشخیص بدی. اون موقع بیا سراغ این سایت و بنویس که چه اشتباهات بزرگی کردی با بت پرستی.
    متاسفم برای ایران و انسان. همون مشکلات دوران حضرت ابراهیم که پرستش بت سنگی بود رو الان داریم تنها تفاوتش اینه که بت سنگی به بت خامنه ای تبدیل شده.
    متاسفم برات ای بت پرست. بت بته چه سنگی چه خامنه ای.

    پاسخحذف
  4. شاگرد آیت الله قاضی :
    آن گروه که آخرتشان مقدم به دنیا است ، دور و بر آقای خامنه ای جمع هستند ...

    http://salehat.ir/index.php?option=com_content&view=article&id=66:1389-06-26-06-53-44&catid=45:nazar-bozorgan

    پاسخحذف