۱۳۸۹ بهمن ۲۴, یکشنبه

حس و حال این ساعات و این لحظات فراموش شدنی نیست ... 18 ساعت تا آغاز نقطه عطف تاریخ ایران

شور و شعوری وصف ناپذیر وجود آدمی را فرا گرفته ... در این لحظات و ساعات باقی مانده تا حضور 25 بهمن شاید زبان قادر به بیان حس و حال ایرانیان نباشد. ساعاتی بیشتر به این حضور تاریخی باقی نمانده و یاد شهدا و عزیزان و اسرا لحظه ای آراممان نمی گذارد.20 ماه تلاش پیگیرمان را فردا مفهومی دگر خواهیم بخشید ... با صدایی رسا به جهانیان خواهیم گفت که جنبش سبز ملت ایران که بیانگر نیازی یکصد ساله است نه تنها نمرده است بلکه پویا تر از همیشه و سرزنده تر از پیش به راه خود که همانا عظمت و سرفرازی ایرانیان است ادامه می دهد.
شرکت در این حضور تایخی افتخاری است که بی شک هر گز از پس زمینه ذهنیمان خارج نخواهد شد .فردا برای همیشه در تاریخ ایران ثبت خواهد شد .تبلیغات وسیع این حضور به حدی بوده که بسیاری از افرادی که نه به اینترنت و نه به ماهواره دسترسی دارند از آن  مطلع هستند.فردا 25 بهمن 1389 جهان نظاره گر ایران باشد.

۲ نظر:

  1. خواهشمندم جهت اطلاع رسانی نامه مهمم را خطاب به مردم درسايت قرار دهيد از كاربران نيز ميخواهم به سرعت اطلاع رسانی اينترنتی كنند: .من افسر وظيفه قرارگاه ثارالله هستم. تصميم گرفته شده صحت دارد و به تمام يگانها دستور داده شده هيچ برخوردی حتی برای متلاشی كردن هسته اوليه تظاهرات25بهمن انجام نگيرد.ابتدای هفته كنترل تهران را از نيروی انتظامی گرفته و به سپاه دادند و ديشب دستور عدم برخورد صادرشد. دستور اكيد صادرشده با هرگونه برخورد خودسرانه و تحريك مردم توسط نيروها و بسيج بشدت برخورد شود. ضمنا امشب حتی بازرسی های شبانه بسيج نيز برداشته شده تا مردم آرام شوند و نظام فردا را به خوشی بگذراند فردا شرايط برای حضور ميليونی شما حتی از25خرداد و روزقدس88نيز آماده تر است. مردم شريف ايران اين فرصت تاريخی را ازدست ندهيد پيروز و سربلند باشيد سرباز شما ستوان دوم ......

    پاسخحذف
  2. مرکز ثقل راهپیمایی روز ۲۵ بهمن چهار راه ولی عصرو پارک دانشجو یعنی نزدیک ترین نقطه به خانه میر حسین موسوی در خیابان پاستور میباشد، تا در صورت حصر میر حسین موسوی او را از حصر آزاد نموده وبا هم در راهپیمایی مشارکت نماییم.

    پاسخحذف