۱۳۸۹ فروردین ۴, چهارشنبه

پارک های لاله ، ملت،خزانه،سرخه حصار،چیتگر در سیزده بدر منتظر حضور سبزمان هستند.

جشن ایرانی یکبار دیگر فرا می رسد تا به اهریمنان نشان دهد که تاریخ این مرزو بوم لبریز از این جشن ها و سرورها ست و هر یک از این جشنها فرصتی است برای نشان دادن سبزی ایرانیان .
تاریک اندیشان تاریخ وحشت زده از مراسم های ملی ما سعی فراوانی در نابودی آنان بکار بستند واما مگر می شود .مگر می شود رسوم چندین هزار ساله ملتی این چنین به سوی نابودی رود.
سیزده بدر را با خانواده هایمان خواهیم آمد ...سبز خواهیم شد و جشن خواهیم گرفت تا کور شوند انانیکه از جشن وشادی این ملت می ترسند .سیزده بدر از خانه برون خواهیم زد به شادی خواهیم پرداخت و دور هم جمع خواهیم گشت و با این جمع شدنمان آتش بر خرمن خرافات و استبداد و تاریکی این جزم اندیشان خواهیم کشید.
این پنج پارک که در پنج نقطه پراکنده تهران قرار دارند از شلوع ترین و شناخته ترین پارکهایی هستند که مردم در این روز سوی آنها می روند.برخی از دوستان اصرار داشتند که تعداد پارکها کم است اما قرار نیست تا تمام توان کودتا را در این پنج پارک جمع کنیم این پنج پارک و سایر پارکهای کشور در آن روز میزبان حضور سبزها هستند و این پنج پارک نمادی از این حضور هستند .بسیاری از سبزها شاید تنوانند به این پنج پارک بیایند و در پارکی دیگر سبز شدن را نمود ببخشند .این قدرت ما در پراکندگی ماست

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر